.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Tuesday, August 16, 2005

Отново на линия

Ето ме!
Още съм жива!
Цяла седмица се разправям със сдухани Win-бози, че и като за капак накрая и моята система се скапа. Това XP SP2 е направо брррр... гадост.
Вчера най-сетне си book-нах място за London World Expo & Conference и ще чакам до 3-4 седмици да си получа билетите и пропуска. Хехе! Кефя се. Засега си имам само Confirmation E-mail, ама за щастие тука не е BG и спокойно може да се вярва на тая установена практика ;-)
Лили реши, че ще дойде с мен, така че ще имам и компания. Усещам как се очертава купон ;-)
Остава само да си купим билети за влака. И да си уредим настаняването.
Първото не е трудно.
Второто - нямам намерение да им плащам £125 B&B на човек. Тия да не са луди!!!
Впрегнах Джим да ми уреди accomodation. Да видим как е веригата, в която работи. А и той ще направи резервацията, което означава discount prices. Ако и той дойде с нас, отстъпката ще е още по-голяма.
В общи линии се очертава следния план:
1. Аз плащам билетите за конференцията;
2. Лили ще се погрижи за транспорта и
3. Джим има грижата да уреди accomodation.
Ако всичко е ок, до края на тая седмица всичко трябва да е организирано.
Трябва да си направя appоintment и в Българското посолство, и да се надяваме че няма да ме откъснат за цял ден от основната причина за посещението ми в Лондон.
Да се видя и с някои приятели, които не съм виждала от години, а само си говорим по телефона.
Ех, ще бъде хубаво време.
Стискайте само палци да си реша проблемите и в работата за тия 2 дни, и ако някой от вас ще идва насам, да вземе да каже, може и да се видим!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home