.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Saturday, July 23, 2005

Нещо странно...

Преди няколко дни, докато бях на гости у един приятел, попаднах на тесте с карти, наречено "52 неща, които всеки трябва да направи през живота си".
Не си спомням всичките, но ми направи впечатление, че в Top 10 бяха "To say "I love you and mean it" и "To hear the words "I love you". Това ми се стори меко казано странно. Нужно ли е някой да ти напомня, че това са едни от най-важните неща в живота?
За изкачването на Айфеловата кула не бих казала, че съм много съгласна, но гледката си струва, чух от мои приятели, които наскоро посетиха Париж.
Иначе за банята на свещи, бънджи скока, правенето на компромис - напълно съм съгласна.
Просто ми се видя странно, че хората имат нужда от подобни идеи.
Вие как мислите?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home