.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Thursday, July 21, 2005

Малко свършена работа... най-сетне

Най-сетне успях да се отърва от гадния Internet Exploder ;-)
Намерих малко време и силици и за това в крайна сметка.
Сега се радвам на Firefox и чак очите ми не могат да повярват, а пръстите ми доволно и нетърпеливо пробягват по клавиатурата за първи път от месец насам ;-). Какво блаженство!
Чудя се само кога ли ще намеря време да се отърва и от Win-бозата. Засега се подвизавам в повечето случаи под SuSE Live Eval или Windows (анатема!), ама си докопах DVD с Fedora Core 4, точно излязло на английския пазар. Нещо не ми се точеше от нет-а, пък и що да не си го купя, като е някакви си £7. Имам си го от 2 седмици, само дето все не ми остава време, а то си събира прах и душата ми плаче.
Иначе се ядосах, щото съм пропуснала да си купя последното SuSE, ама се случва. Освен да си го поръчам, друго нищо не ми остава.
Трябва и да проверя дали ще успея да се отърва от работа за 3 дни през Октомври за Linux конференцията в Лондон. Съмнявам се, ама ако не опитам, нямам съвсем никакви шансове, така че стискайте палци :-)
Само едно и мразя на Fedora, пак ще трябва да си губя времето, за да мога да си слушам mp3 и да си гледам филмчета. Пфу! Не е толкова зле, ама защо трябва да е така >:-(
Сега почивам, веднъж и аз да свърша работа преди 8:30-9 вечерта!!! Блаженство...
Само дето ме боли главата и мисля да се разкарам малко навън. И времето е хубаво, така че парка и една добра книга, или може би мач тенис...
Имам нужда от почивка и разтоварване.
И познайте - ще почивам цяла седмица през август! Само дето много късно го установих и вече е много късно да се организирам за почивка или полет към някоя друга държава. Но пък мога да скоча до Кардиф или Глазгоу, или може би Белфаст за 2-3 дни. Ходеше ми се до Дъблин, ама трябва виза (мамка му), а аз имам остра непоносимост към това да си давам паспорта в разни посолства, Home Office-i, DVLA и други подобни места, където може да бъде задържан неопределено дълго.
Засега е това, или по-скоро мисля да бягам, за да не изпусна слънцето и топлинката, че съм станала пак бяла като сиренце :-)

1 Comments:

At Friday, July 22, 2005 3:00:00 pm, Blogger Lana said...

А ти с какво мислиш че съм?
Изтеглих си я вчера и сега и се радвам ;-)

 

Post a Comment

<< Home