.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Friday, July 22, 2005

Моля, пишете на кирилица!

Не е ли крайно време да се откажем от т.нар. шльокавица?
Ако нямате кирилица, моля остажяйте коментарите си на английски. Аз говоря и двата езика, както и повечето хора, които четат нашите писания.
На мен лично ми е неприятно да се опитвам да разчитам написани със странна комбинация от латински букви български думи. Излишно ми затормозява мозъка, очите и съзнанието.
Не искам да цензурирам никой, за мен всяко мнение е важно. Но когато оставяте мнението си, моля помислете и за тези, които ще го четат.
Да кажем заедно НЕ НА ШЛЬОКАВИЦАТА!

1 Comments:

At Friday, July 22, 2005 5:54:00 pm, Blogger Lana said...

Не се засягай, ама нали знаеш, че освен BDS има и BG Phonetic.
Ако работиш с Уин-боза мога да ти кажа как да си решиш проблема, без да слагаш Flextype или някаква подобна простотия, която само ще ти осере системата.
Само ти напомням, че аз не живея в България, но въпреки това пиша на кирилица. И не ми се налага да бродя с часове по клавиатурата ;-)
Ако и тук почна да пиша на латиница, съвсем ще забравя как изглежда кирилицата.
Не на шльокавицата!!!

 

Post a Comment

<< Home