.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Thursday, August 25, 2005

The Devil's Rejects

Това беше изборът за сряда вечер - убийствено тъп филм. Заснет е по истински случай, започна добре, но незнайно защо някъде по средата почна безумно много да ми досадява. Полудях докато свърши. Не знам какво точно ме подразни толкова, може би очаквах повече и действието на екрана не оправда очакванията ми, но ефектът е налице - определено не го препоръчвам на никой.
Не заради насилието и извращенията, не заради многобройните убийства. Просто не можа да ме грабне и да задържи вниманието ми.
Иначе шерифа ме изкефи яко, той беше точно толкова луд и извратен, колкото и семейството, което се опитваше да затрие. Хехе, той като че ли беше единствения интересен образ - просто е интересно да проследиш колко далеч могат да стигнат т.нар. пазители на закона.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home