.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Monday, July 11, 2005

All men are bastards

Тъжно, но за съжаление е истина.
Единствено изключение обикновено правят приятелите ми, но не всички, разбира се. Някои са си копелета въпреки това ;-)
Ситуацията е в общи линии следната: имам си проблеми с мъжете от край време, само дето напоследък вече почва да става непоносимо.
Моят бивш бивш приятел нещо превъртя и започна да ми се обажда през нощта. Но не само веднъж или два пъти, а нека да проверя - веднъж имам 24 обаждания и веднъж 46. И това се случва за 2 нощи. Весело, нали?
На това му се вика идея фикс, само че не е забавно ти да бъдеш такава за някой. Това се превръща в проблем и почва да ти пречи да живееш нормално собствения си живот.
Аз пък от своя страна направих следното - вчера му се обадих и му заявих, че ако това не престане, ще подам оплакване в полицията. А тук закони има и се спазват, за разлика от България. Само дето той си е сменил работата и сега е офицер във въпросната институция. Не знам колко проблеми може да ми създаде това на мен, ама на него със сигурност би му създало, защото ще го раследват вътрешните и може и да си загуби работата.
Моят бивш приятел, с който наскоро се разделихме, от своя страна е решил, че трябва да бъде Задник. Мразя разделите. И още повече мразя излишните усложнения.
Не разбирам как за 1 ден можеш да решиш, че мразиш някой, който доскоро си твърдял, че обичаш?
Някой знае ли отговора? Защото аз не, на мен досега не ми се е случвало да подивея от злоба до такава степен.
Но какво да се прави, той си решава как да постъпи. Аз ще продължавам да опитвам, ако не стане - ок, ще го преживея ;-).
А това са само два примера.
Заглавието на тази статия изпиратствах от една книга. Не знам дали е издадена в България изобщо, но тук е доста популярна :-).
Ако на някой му трябва потвърждение на моето твърдение, но не с конкретни примери, а обобщено, да си я купи и да я прочете.
Казва се Аll men are bastards, a авторката е Myra Venge!!!
Ако говорите английски, ще забележите, че това означава my ravenge, т.е. моето отмъщение :-)

1 Comments:

At Tuesday, July 19, 2005 7:50:00 pm, Blogger Lana said...

@assenic:
Радвам се, 4е съм те накарала да се усмихнеш, пък било и то заради нещо, което считаш за глупаво ;-).
Не искам да кастрирам мъжете, просто напоследък ми дойде в повече. Това, което съм описала тук, е малка част от цялата история.
А колкото до всичко останало - просто се мъча да приема нещата откъм забавната им страна, за да не почна да изкуквам съвсем ;-)

 

Post a Comment

<< Home