.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Tuesday, December 20, 2005

Каръшки ден...

Днес с каквото и да се захвана, нищо не ми върви.
Тъпият телефон, който получих за Коледа (преди Коледа, но нз) ми прави мизерии цял ден. Писна ми да се опитвам да го подкарам като USB device. Да върви по дяволите, ще си го тормозя явно с Bluetooth-a и това си е. Тая бракма дето съм на нея в момента обаче направо ме вбесява и тя. Инсталацията на Bluetooth Dongle под Уиндоус 98 не е шега работа, ей! Направо може да ти отрови живота.
Скапа ми се SuSE-то на другата машина, ама така се скапа, ще май ще трябва да го изтъркам и да почна отначало, а тъкмо си го бях настроила да ми работи както аз искам. Че и принтера успях да си пусна. Сега там само ХР има работещ, ама и той не е донастроен съвсем. Имам чувството че си прее..х Линукса точно заради тая простотия да преинсталирам тая мизерия и нещо се осра пейзажа. GRUB-a уж се инсталира ок след това, ама ся не ще да boot-не, та май ще си поиграя да видя къв му е проблема. На всичкото отгоре и някакъв пакет е безследно изчезнал (само дето никой не го е пипал) та ще ми се отвори малко повече работа.
British Gas продължават да бъдат ********, ама затова ще напиша продължение на вчерашното ми творение, че е много дълго.
И на всичкото отгоре съм отпуска и полудявам затворена вкъщи заради тях.
Помощ!!!
Някой да има време за чат?

1 Comments:

At Wednesday, December 21, 2005 10:28:00 am, Blogger Unknown said...

:)) ICQ 328368257
jorjeta@jabber.minus273.org
Не че съм свободна непрекъснато, нито мога да дам съвет по компютърни проблеми, но ще се радвам да си поговорим:)

 

Post a Comment

<< Home