.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Wednesday, November 02, 2005

SuSE 10

Хайде честито да ми е!
След като се разочаровах от Kubuntu, през уикенда се сдобих със въпросното нещо.
От край време си беше любимата ми дистрибуция и очаквах безпроблемен процес на инсталация, както и напълно работеща система след това.
И този път Novell не са се изложили. Всичките ми очаквания се оправдаха напълно. Браво!!!
Единствения проблем - не искаше да направи mount на Windows-ката част на диска ми, ама след бърза намеса във /etc/fstab проблема вече не съществува.
Другото нещо, което ме подразни, бяха Multimedia програмките. Не мога да слушам мр3 и да гледам avi and divX и други подобни. Ама нали знаете - малко повечко plug ins или направо си свалете пълните версии и това е бързо и лесно фиксирано.
ЕDonkey нещо недоволства и не ще да потегли, ама си имам BitTorrent, така че малко ме боли за това.
Намери ми и принтера - супер е!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home