.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Monday, September 26, 2005

Гняв в душата ми...

Може и да се повтарям, обаче мразя Windows!!!
А и за чии *** им е притрябвало на някои хора да си форматират hard drives с NTFS, че после да се чудиш какво да ги правиш? И за чии мъжки полов орган слагате администраторска парола, като я забравяте?
Я който не помни да си записва, че вече ми писна от подобни простотии!
Ох, до гуша ми дойде!
Сега си имам добре разделен на 3 хард диск, точно както го искам. И работещ Win XP SP2 за някои хора. И Fedora Core 4 за мен. Остава само да реша какво да направя с остатъка, ама май ще си пазя разни неща там, ако бозата реши да избумка пак.
И тия Brother Printer+Scaner+Photocopier+Fax, дето DELL по най-идиотски начин ти дава вместо със софтуер и драйвъри за Win-боза с такива за Мac OS. Абе, в такава каша отдавна не се бях забърквала, ама сама съм си виновна. Другия път ще си знам.
А, и ако дойдете тука, да не плащате за Broadband на BT, че от тях файда няма никаква. Скоростта на нета вчера ми уби още няколко милиона нервни клетки, а трябва да е 2MB. A много често интернет връзка няма въобще! Днес ще им се навикам едно хубаво и на тях.
Ай стига, че почвам пак много да се ядосвам, а е вредно. Достатъчно беснях и ругах няколко часа вчера.
Освен да се надявам на безпроблемна седмица, друго не ми остава.
Стискайте палци!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home