.comment-link {margin-left:.6em;}

Lana's Blog

Thursday, December 22, 2005

Предколедни лигавщини - пояснение

Излигавихме се с половинката да пробваме камерите на новия телефон.
Резултатът е:
1. Външната камера е ок.
2. Вътрешната камера не е ок.
3. Има нужда от малко промяна на настройките.
4. Хубаво е, че има Image Editor на телефона, но можеш да си ги обработиш и на компютъра със същия успех, без да се взираш в малко екранче.
5. Много ме изкефи функцията Continuous Shots, като те могат да бъдат различни по брой и с различна скорост.
6. Имам около 250 снимки в момента и хич не ми се ще да ги затривам, щото ако реша да си поиграя повечко с тях, ще се получат интересни неща, а и не ми се затриват отделни снимки от серии такива, щото ми се губи последователността.
7. Майка ми иска да и пратя снимки, ся поне материал има достатъчно, ама тя ги иска printed, така че трябва да избирам.
Еми, това е засега по отношение на камерата на телефона и снимките. Ай стига глупости съм дрънкала и аз и да взема да свърша малко работа, че много тежък ден се очертава.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home